2019. június 20., csütörtök

Matyi évzárója Matyi nélkül


A fiúk már rögtön a suli utolsó napját követően elutaztak Károlyba, és nem várták meg az évzárót.
Én elmentem Matyiéra, hogy átvegyem a bizonyítványát, és elbúcsúzzak Ildikó nénitől, akit nagyon szerettünk. Matyi jövő tanévtől felsős lesz, és Zsuzsa néni lesz az osztályfőnöke (aki eddig angolt tanított neki).


Nagyon szép és megható volt Ildikó néni búcsúja (szinte végig a könnyeivel küszködött), meg az, amikor a lufikat elengedték a gyerekek a tetőteraszon - és ezzel elengedték az elmúlt 4 évet, az alsó tagozatot; és mindenki kívánt valamit (magában) a következő időszakra- én Matyi helyett is kívántam :)

Matyi lufiját Csongi engedte el, de a nyalókát és a kis idézetet hazahoztam. No meg a bizonyítványt is.
Ildikó néni búcsúzásul azt üzente Matyinak, hogy figyeljen oda az első benyomásra a felsőben, mert az nagyon fontos. Matyi okos fiú, és  jó meglátásai és gondolatai vannak. Csak az lenne jó, ha a haverokkal nem hülyéskedne el komoly helyzeteket (gondolom erre utal a változó magatartása).




 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...