2019. június 30., vasárnap

A fiúk Károlyban nyaralnak - 2. hét

június 24. hétfő
Nehezen indult a reggel, főleg a Marci ébredése miatt, Matyi olvasott. Túrós -tejfölös spagettit reggeliztek. Becsomagoltuk az utolsó cuccokat, bevásároltunk még ezt-azt, bepakoltunk a csomagtartóba és nekiindultunk. Munkálatok miatt voltak időszakos útlezárások, de semmi vészes. Megérkeztünk szerencsésen de a szobánk nem volt még kész, vártunk, de a fiúk átöltöztek és lubickoltak addig.
Ahogy meglett a szoba ettünk fasírtot, kicsomagoltunk, bepakoltunk a hűtőbe, megpihentünk, majd lementünk fürcsizni.
Először 20 percet voltunk kb, majd a fiúk átmentek a langyosabb vízbe, mi megpihentünk és vissza a termálvízbe.
Feljöttünk, átöltöztünk, Matyikával elmentünk vízért a csorgóra, kicsit telefonoztak, hangoskönyvet hallgattak, olvastak.
Vacsoráztunk, beszéltek Bettivel, fogat mostak és mondták, hogy kicsit fáradtak.

június 25. kedd
Ma nincsenek képek mert szinte egész nap a medencében vagy mellette voltunk.
Reggelire csokis szívószál volt sajtos négyessel. Utána le is mentünk a medencékhez. Ebédeltünk rántott husit, szalmakrumplival és amit nem tudtunk megenni egy dobozkába felvittük, mert a fiúk mondták, hogy ők vacsorára is megeszik.
Ebéd után felmentünk a hűs szobába, pihentünk, nagyon sokat olvastak, kicsit tévéztünk és gyümölcsöztünk.
Délután is lementünk a szokásos kis programra. Marci szólt, hogy megéhezett és persze Matyi is bejelentkezett egy egy sajtos tejfölös lángosra. Nagyon jó ízűen ették.
Feljöttünk lehűsölni, zuhanyozni, játszani, majd vacsorázni. Lementünk a csorgóra ivóvízért is.
Most meg olvasgatnak, mert nem álmosak.
június 26. szerda
Ma reggel korán keltünk Matyikával, mivel 7 órakor elkezdett egy autóriasztó vinnyogni. A többiek visszaaludtak. Matyi 10 óráig a kanapén olvasott. 10 órakor már ébresztettük Marcit a reggeli miatt.
Megették az utolsó két sajtos négyest és ittak hozzá szívószálas tejet. Utána lementünk a medencékhez. Épp, hogy 10 perce voltunk a vízben, amikor megjött Mari. Felmentem vele a szobába, hogy öltözzön át és mire visszaértem a medencéhez anya már jött ki, mert letelt a kb 20 perc. Hátramentünk az úszómedencéhez, ahol a fiúk is szeretnek lubickolni és Mari is ott úszott. Mikor már nagyon meleg volt, kijöttek a fiúk a vízből és ebédig a szobában telt az idő. Ebédre a tegnapihoz hasonló rántott húst szalmakrumplival kértek. Meg is ették az egészet.
Visszamentünk a medencékhez, ültünk az árnyékban, beszélgettünk Marival és egyszer csak jöttek, hogy nekik most egy darabig elég a fürcsiből: feljöttünk a szobába miután Mari hazament.
Vacsorára hűtő javát ettünk. Közben megnéztek 2 scooby részt.
Nagyon jól érezték ma is magukat és minden rendben.

június 27. csütörtök
Ma nagyon jól aludt mind a két fiú, Matyika reggel csak egy szűk órácskát olvasott.
Reggelre tejet hidegen és langyosan vajas keksszel kértek. A biztonság kedvéért vittünk magunkkal egy kis pufut, ha megéheznének.
Lementünk fürdeni, a termál vízbe, ők pedig a langyosabb medencébe majd hátra mentünk az úszó medencéhez. Egyszer csak jelezték, hogy ők éhesek, úgyhogy mentünk ebédelni. Mi anyával babgulyást, a fiúk micikéket rendeltek.  Nekünk hamarabb kihozták a gulyást, ők meg zsörtöltek, hogy mennyi idő, amíg megsülnek a micik, hogy elfelejtették a rendelést. Annyira éheztek, hogy Marci bele-bele kóstolt az én gulyásomba. Már mentem megkérdezni, hogy mi a helyzet a micikékkel, amikor megjött a rendelés. Marci csak két micit, Matyi hármat evett meg a többit megvacsorázták. Pótolták még, hogy biztos tele pocival feküdjenek le.
Ebéd után még mentünk fürcsizni, majd fel a szobába mert jött a rossz idő. Vörös riasztás miatt kaptunk figyelmeztető smst. Gyorsan átöltöztem és futottam le hogy tegyek egy plédet a szélvédőre, mert jégesőt vártak. Az nem volt, de erős széllökések és heves esőzések voltak. Le is hűlt a levegő. Hatalmasakat villámlott és nagyon hangos dörgések voltak. Emiatt elvették az áramot és víz sem volt. Akartunk gyümölcsöt enni, megmostuk ivóvízzel, majd lementünk a a fiúkkal a csorgóhoz, mert már csak csepergett. Míg én töltöttem a palackokat, hátra szaladtak, hogy megnézzék az úszómedencét. Mint a többi tele volt mindenféle szeméttel, levelekkel, ágakkal, stb.
Megvolt a vacsora, fogmosás és rövidesen alvás.

június 28. péntek
Ma nincsenek képek.
Reggel Marci azzal ébredt, hogy fáj a pocija és kiderült, hogy éhes. Megvolt a reggeli, összeszedtük magunkat és lementünk fürödni. Mivel nagyon fújt a szél, nem tudtak a kedvenc medencékben lubickolni a fiúk. Egy ideig bírták a termálvizet, majd mondták, hogy ebédig felmennek a szobába.
Ebédre Matyi és anya napi menüt kértek ( karfiol leves  és pörkölt tésztával) Marci meg én babgulyást ettünk, ami enyhén csípős volt. Marci megkívánta a levest, de mivel Matyi inkább a második fogásra fente a fogát, megette a maradék levest is.
Délután már nem jöttek le a szél miatt, de mi se maradtunk sokáig mert nem volt igazán meleg a víz.
Vacsorázni is a vendéglőbe voltunk: a fiúk virslit mi túrós puliszkát ettünk. Most nemrég ittak egy egy nagy pohár tejet és hozzá egy kis csokis kekszet.
Holnap csomagolunk, átadjuk a szobát, ebédelünk és indulunk haza.
június 29. szombat
Utolsó napunkat Krasznamihályfalván egy korai ébredéssel kezdtük, majd egy kevés reggeli. Összepakoltunk mindenünket, levittük a csomagokat az autóba, átadtuk a szobát és mentünk még egy korai ebédre, természetesen rántott husit ettek.
Itthon pakolásztunk, mostunk, rendezkedtünk, és játszottak a telefonon és laptopon. Volt egy kis scooby nézés, és 2 csomag popcorn. Közben csináltam a palacsintákat. Nagyon örültek, és várták a vacsorát. Ettek Nutellával és lekvárral is. Utána beszéltek Bettivel, römiztünk egy kicsit, most olvasnak meg egy kicsit.
június 30. vasárnap
A reggel a szokásos Matyi korai olvasásával és Marci későig alvásával indult.
Reggelire ettek a maradék palacsintákból, majd kimentünk a piacra virágért és onnan a temetőbe.
Utána, mivel a fiúk nagyon szomjasak voltak, elmentünk a kedvenc kávézónkba egy limonádéra és megmutattuk mamának is ezt a szuper helyet.
Ebédig volt olvasás és egy kevés játszás. Ebédre pergelt leves, pipi grătar és kuskus kovászos illetve csemege uborkával.
Ebéd után még egy kicsit játszottak a telefonokon majd tejszínhabos kávét ittunk Marcival, Matyi nem kért.
Következett egy fél órás full masszázs: hát, kezek, lábak, arc, mind a két mucusnak.
Addig lehűlt a dinnye, a barack és a nektarin amiknek nagyon örültek, nagyon jóízűen ették a gyümölcsöket. Maradt még 4 palacsinta, szépen elosztották és megették Nutellával.
Vártuk, hogy ne legyen olyan nagyon meleg kint, úgyhogy römiztünk és dumaszínházat hallgattunk.
Sétálni is voltunk, amit egy-egy szelet pizzával alapoztunk meg. Elég későn értünk haza, majd vacsoráztunk, most meg még dumcsiznak, de már az ágyban vannak.