2018. június 7., csütörtök

Matyi mondások




Matyika felszisszen:
"-Beleültem valami bökkenőbe, és most fáj a seggem!"

Matyi miután uzsonnára megevett két tányér tésztát, vacsorára pedig három zsebes husit, rááll a mérlegre, és megkönnyebbülten felsóhajt:
"-Szerintem fogytam egy kicsit!"

Matyi odajön hozzám panaszkodva a kehidakustányi medencében:
"-Marci elfoglalta a helyemet, pedig eddig itt én lappangtam!"

Később megkérdeztük tőle, hogy mivel töltötte az időt a medencében:
"-Hát csak úgy tengtem-lengtem..."

Matyi mesél Barnikáról:
"- Tudod, Marci, amikor voltunk az unokaöcsédnél - aki az én unokaöcsém is...."
Erre Marci közbevág:
"-Aki egyébként a te unokabátyád, hogy pontosítsunk"
Erre Matyi megzavarodva:
"-Nem mindegy?"

Matyi felszólal a vacsora után:
- "Nyilvánosság elé szeretném terjeszteni, hogy több időt akarunk Marcival együtt tölteni, pl. elmenni kettesben a Mekibe."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...