2018. december 11., kedd

Matyi esete a 4 és fél virslivel

Matyi esete a 4 és fél virslivel


Matyi egyik kedvenc étele a hotdog, illetve a főtt virsli - és ma pont ez utóbbi volt a menzán főzelékkel. Matyit nem kell félteni élelmesség terén. Íme az elbeszélése az ebédről:
-"Csak egy virslit adtak a főzelékhez. Ezért én elkértem Nándiét is, aki nem szereti. Utána még elkértem Csongi fél virslijét is. Aztán kiderült, hogy lehet repetázni, de mindenki csak egyet kérhet. Így én kértem egyet magamnak, majd rávettem a Nándit, hogy kérjen egyet magának és adja nekem. Így végül 4 és fél virsli volt a tányéromom. Böbe néni rámpirított, hogy reméli, hogy mindet meg fogom enni, ha már így begyűjtöttem őket. De ettől nem kellett félni: betömtem mindet."

 Matyi:
-"Ica mama beszélt kedvenc hobbijáról."
András:
-"És mi Ica mama kedvenc hobbija?"
Matyi:
-"Hát a politika. Azt ki nem hagyná."
 
Arról beszélgettünk, hogy milyen rossz az, amikor egy gyereknek a szülei elválnak. Matyi hozzászólt a témához:
-"Ha elválnátok, akkor nem is tudnám, hogy kihez menjek. Mert anyához jó hozzábújni, apa pedig pénzes."

Matyi nem akar kimenni sétálni, és kifogást keres:
-"Igaz, hogy már nem esik az eső, de tegnap is tiszta páralecsapódás lettem, mire hazaértem!"

A fiúk jól viselkednek, segédkeznek, hogy jó pontokat szerezzenek, és aztán lejátszhassák a napi idejüket. Egy idő után Marci megszólal:
-"Azért el kell mondanom, hogy elég fárasztó jónak lenni!"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...