2018. december 22., szombat

F, mint fürdés és fadíszítés

Ma élményfürdőzni mentünk a Csillaghegyi forrásfürdőbe, amit nemrég újítottak fel. A wellness részlegen időztünk hosszabban, mert a gyerekfürdő már nem a fiúknak volt való, viszont a nagy csúszdára Matyit nem engedték fel, mert nincs még 12 éves. Az úszómedence nem csábította őket, így maradt a 3 medencéből álló gyógyfürdő részleg (a többi, nyugalomra vágyó fürdőző bánatára). András szaunázni is benevezett, de oda gyerekek nem mehetettek.
Persze Marci azért jól érezte magát a gyerekmedencékben is:



  

Fürdés után pedig jött egy nagy dilemma. A fiúk ugyanis már egy ideje nyaggatnak, hogy valljunk színt: ugye mi szülők intézzük a karácsonyfát minden évben? Én húzódoztam elárulni a dolgot, mert világosan emlékszem milyen érzés volt, amikor számomra is lehullt a lepel a nagy titokról. A karácsony egy csodája odalett vele. De a fiúk csak kitartóan vallattak, mondván, hogy "olyan ciki, hogy az osztályban már csak nálunk és Balázséknál hozza a Jézuska a fát. A többiek már mind maguk díszítik. És a Balázséknál is csak azért hozza még a Jézuska, mert vagy egy kishúga."
Nos, hát (részben) megadtam magam. Belementem, hogy a fiúk díszíthessék a fát - de a fa összerakását nem mutattam meg nekik, hanem már ott állt a nappaliban világító égősorral, amikor bejöhettek.
És így is egyszer csak azt látom, hogy Marci pityereg. Sírt, mert a karácsony egy csodája most számára is odalett. Annyira sajnáltam. Ezt akartam még késleltetni, amíg lehet.

 A szaloncukrot kóstolással egybekötve kötözték:


Végül mindkét fiú megállapította, hogy jövőre azt szeretnék, hogy inkább ismét a Jézuska hozza a fát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...