2015. december 6., vasárnap

Házigyurma

A fiúk gyurma-lázban égnek napok óta. Megígértem nekik, hogy fogunk csinálni itthon. Nos, végre nekiugrottunk :)
Én diktáltam a receptet, András pedig a fiúkkal együtt csinálta. Jól sikerült, tényleg olyan lett, mint a play-doh.



Hozzávalók:
2 bögre liszt
1 bögre apró szemű só
2 bögre langyos víz
2 tk citromsav
1 ek olaj
ételszínezék
 
  •  Keverd össze a hozzávalókat csomómentesre. Tedd egy vastagfalú edénybe, majd közepes lángon kevergesd.
  • Amikor úgy érzed, hogy már nem lehet tovább kavarni (ez csak néhány perc lesz), akkor ki kell kaparni az edényből és még melegen átgyúrni.
  • Én ekkor színeztem, lehet bármilyen ételfestékkel.
  • Amikor színezed, használj gumikesztyűt, mert frissen könnyen megfogja a kezedet. Jól átgyúrva később már nem színezi meg a kezet!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...