2013. június 25., kedd

Mondások

Marci és Matyi feleségül akar engem megszerezni magának, de András nem enged. Matyi szemrehányóan kérdezi:
-"Apuci, miért nem választottál két feleséget, hogy nekünk is jusson egy?"

Matyi valamiért dühös lett apucira:
-"Mérges vagyok rád, apuci! Örülj, hogy hagyom, hogy anyuci a feleséged legyen!"

Matyi felállítja az otthoni rangsort:
-"Apuci a főnök, én vagyok a középfőnök, anyuci a szolga."

Matyi mérges az ovis társára, Dávidra:
-"Majd bemegyek az oviba és kockáztatom az életét!"

Matyi köhög:
-"Úgy érzem bacilus van a hátamban."

Matyi bevitte a karóráját az oviba, de Kriszti néni, a dadus elvette tőle. Erre Matyi:
-"Átkozott Kriszti! Úgyis visszaszerzem!"

Indulok a fogászatra, Matyi kedvesen búcsúzik tőlem:
-"Anyuci, gyere minél később haza!"

András halat vacsorázott. Vacsora után meg akarja puszilni Marcit, aki így hárítja:
-"Ne gyere ide azzal a halszagú száddal!"

Matyi mindjárt elalszik az ágyban:
-"Anyuci, már kezdek elvékonyulni!"

Matyi kiönti a betűtésztát az asztalra:
-"Anyuci, találd ki, mi van ide írva!"



Matyi a hálószobánk falán lógó képre mutat:
-"Ez nem egy állat, hanem apuci és anyuci összeölelkezve és azért van négy lába."


Marci mostanában foci lázban ég. Nagy kedvence Lionel Messi. Ezért aztán roppant büszke voltam, amikor együtt fociztunk, és közben így szólt:
-"Anyuci, te vagy Lionel Messi.......................felesége!"

Matyi próbálgatja a cipőit:
-"Megmérjük, hogy ez a cipő hány éves a talpamhoz."

Matyi nézegeti a lábujjait:
-"A lábujjaim nem egyidősek. A nagylábujjam a legöregebb, a kislábujjam a legfiatalabb."


Matyi esti mesére vár. Éles hangon utasít.
-"Hozd már a könyvet! Na irány! Mire vársz?"
-"Arra, hogy szépen kérd!" - mondom én.
Erre Matyi szelíd kérlelő hangon:
-"Naaaa iráááány. Mire vársz?"


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...