2017. február 24., péntek

Matyiról



 Matyi reggel - iskolába indulás előtt - meglobogtat egy üresen hagyott papírt:
-"Ezen kellett volna gyakorolnom, mert ma dolgozat lesz írásból. De őszintén szólva a írás nem az én profilom."
---------------------------------------------------------
Matyi nagyon szeretné, ha megvennénk neki egy újabb plüsst, mi azonban ellenkezünk. Erre Matyi bedurcizik:
-"Ha nem veszitek meg nekem, akkor nem puszilgathattok és nem simogathattok egy hétig!!!!"
No de engem sem kell félteni: elmeséltem neki a kísérletet, amikor egy kismajomtól megvonták a testi kontaktust az anyukájával (szőranya-drótanya kísérlet), és kiderült, hogy ez súlyos testi-lelki tüneteket okozott nála. Sőt, amikor aztán ő is anya lett, nem tudta szeretni a kismajmait.
Ezen Matyi nagyon elgondolkodott:
-"Akkor ez a majom végleg elromlott. De a kismajmain nem lehetett még segíteni? Nem adtak nekik szőranyát?"
...és persze azon nyomban hozzámbújt, és már le sem lehetett vakarni rólam az este hátralévő részében. Én lettem a szőranya:)
------------------------------------------------------------
Marci bedurcizott valamin. Matyit bíztatjuk: jól figyelje meg, hogy milyen kívülről nézve a durcás viselkedés, hogy tudja ugyanilyen, amikor ő csinálja ezt.
Marcit egyébként békénhagyjuk, azzal, hogy majd csak megjavul a kedve.
De hát csak nem javul meg. Egy idő után Matyi türelmetlenül megszólal:
-"Ez az önjóllevés nagyon lassan megy a Marcinál...."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...