2016. augusztus 10., szerda

Sátrazás a Dragánnál

Az idei sátrazásunkat - jobb ötlet híján - ismét a Dragán víztározóhoz terveztük, ahol már jártunk egyszer három évvel ezelőtt (sőt, én már korábban is egy Varga Laci túrán).



A táj még mindig gyönyörű - habár mostanra már befejezték a patak szabályozásának vízügyi  munkálatait, ami a völgy vadságából jócskán visszavesz.
A sátrazóhelyünk ugyanaz volt mint múltkor, és most sem volt senki rajtunk kívül.


Ahogy kipakoltunk, kezdődött a tűzrakás - és ez ment két napig egyfolytában. A kellő intenzitású füstszagot sikerült beszereznünk.


Persze nem maradhatott el az alternatív tűzgyújtási kísérletezgetés sem:


No és a sütögetés:


Amikor éppen nem a tüzet babráltuk, akkor a függőágyban pihentünk:


a fiúk indiánosat játszottak (most éppen a Winnetou-t hallgatjuk hangoskönyvben, és nagyon beleélték magukat):



én pedig fotózgattam:



De aztán jött az este. Azt hittem, hogy javul a helyzet a három évvel ezelőttihez képest, de sajnos csak rosszabbodott: nem tudtam aludni...
Egyszerűen gyomoridegem volt attól, hogy ott vagyunk egyedül egy erdő közepén (pedig ez nem is igaz, mert nem messze tőlünk volt egy erdészház), ki tudja hogy ki/mi közelíti meg a sártat. Persze ez nappal teljesen irreális félelemnek tűnt, de éjszaka...két éjszaka után úgy éreztem, hogy nem bírnék ki egy harmadikat...


...és az időjárás is ezirányban szólt közbe, ugyanis a harmadik nap reggelére beborult az ég, dörgött, és eleredt az eső. Tudtuk, hogy jönni fog a hidegfront, de egy nappal későbbre vártuk.
Így hát idén nem is tettük ki a lábunkat a táborhelyünkről, nem túráztunk semerre a környéken (sajnos).
Búcsút vettünk a völgytől


még megálltunk hazafelé egy hágón



....és ennyi volt az idei sátrazásunk.


Jövőre mindenképpen egy gyerekes társasággal szeretnék elmenni valahová.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...