2016. június 26., vasárnap

Tatai víz, zene, virág fesztivál

Az egész úgy kezdődött, hogy a Zöldsport Egyesület programjaihoz csatlakozva rögtön kiszúrtam a sárkányhajó evezés versenyt. Még sosem voltam ilyenen - mekkora élmény lenne, gondoltam. Aztán majdnem lemondtunk róla, mert mostanában kissé összetorlódtak a teendők, de a múlt heti bringatúrán biztatást kaptunk, hogy igenis menjünk :)
Aztán észrevettem, hogy péntek este ott Tatán lesz egy Quimby koncert is, és a programot máris kibővítettem: pénteken délután indulás, este Quimby koncert, majd szállás az Öreg tó kemping faházaiban. Szombaton pedig sárkányhajózás. Marci barátját, Botit, is vittük magunkkal - erősítendő az evezős csapatot :)
Péntek este:




Szombat:
Amikor éppen nem eveztünk, akkor a fiúk a tóban fürödtek - gyakorlatilag egész nap, ugyanis rekkenő hőség volt.




Nagyon izgalmas volt a sárkányhajó evezés, mert most próbáltuk először - s ezzel mi voltunk az egyetlen csapat, aki nem volt profi + csak nálunk eveztek gyerekek.






Ritka pillanat, amikor éppen nem a vízben voltak a fiúk: csak a korgó gyomruk csalogatta ki őket a partra.



Utolsó helyen végeztünk, de nagy meglepetésre mégis kaptunk egy kupát: mert díjazták, hogy teljesen kezdőként nekivágtunk a versenynek, és álltuk a sarat (nem is lett olyan rossz az időeredményünk) +  a gyerekek pedig érmet kaptak :)

Nagyon izgalmas kaland volt, a fiúknak nagyon tetszett.
(itt Marci már kissé morcos képet vág, ugyanis a rekkenő hőségben leégett a feje...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...