2014. július 21., hétfő

Matyi és Marci mondások

Matyi:

-"Anyuci, van ebben a levesben margaringó?"
-"Mi az a margaringó, Matyikám?"
-"Nem tudom, áruld el légyszi."

-"A rövidzárlat azt jelenti, hogy lezárják a rövidet és megy a hosszú."

-"Anyuci, én nem szeretek az oviban délben aludni. Én ilyen gyereknek születtem."

-"Te milyen vallásos vagy, Matyika?
-"Ennivallásos."

-"Gyere, apuci, beszéljük ezt meg ötszemközt."

-"Matyikám meséld el mi történt veled ma az oviban."
-"Nem vagyok mesekönyv, hogy meséljek."



Marci:

Marci nézegeti a növényhatározót.
-"Anyuci, én ismerek innen pár növényt."
-"Mit például?"
-"Például a mocsári Genyőtét."

-"Marci, miből van ma házi?"
-" Matekból, magyarból és genetikából."

Marciék a kutatós játékban osztják a szerepeket:
-"Apuci legyen a kutatósegéd, anyuci pedig a Nagytudású."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...